DİZAYN OFİS
İnşaatın Başlaması İçin Gereken Projelerin Temini, Koordinasyonu ve Yapı Ruhsatı Takibini Sağlar. Sahanın Güncel Projelerle Beslenmesinden, Döküman Arşivinden Sorumludur.
İyi Bir Dizayn Ofis Hizmeti İçin Birbirinden Farklı ve Nitelikli Projelerde Kazanılmış İnşaat Yönetim Tecrübesi Şarttır.
Dizayn Ofis Hizmetinin Kapsamı Şunlardır :
-
Proje Müelliflerinin Koordinasyonu, Projelerin Temini, Yapı Ruhsatının Takibi ve İdarelerle İlişkiler,
-
Projelerin Süperpoze Edilerek Uyuşmazlıkların Tespiti ve Giderilmesinin Temini,
-
İşveren, Proje Ofisleri, İdare ve Saha Arasındaki Proje ( Tasarım - Malzeme - Detay * ) Konularında Toplantılar ve Koordinasyon,
-
Proje Malzeme Kararlarının Netleştirilmesi, Alternatiflerin Proje Ofislerine ve İşverene Sunulması ve Onaylatma,
-
Gerekli Görülen Revizyonların Proje Müelliflerine Yaptırılması ve Takibi,
-
Uygulama Detaylarının Kritik Edilerek Teklif Edilecek Alternatiflerin Proje Ofislerine ve İşverene Sunulması ve Onaylatma,
-
Uygulama Projelerinin ( Shop Drawing ) Hazırlanması veya Temin Edilmesi,
-
Sahaya Güncel Projelerin Verilmesi, Revize Edilen Projelerin Toplanması, Döküman Kontrolü ve Arşivi,
-
Sahanın İhtiyaç Duyacağı Detayların Tespiti, Hazırlanması veya Temin Edilmesi, Bunların İşverene, Proje Ofisine, İdareye Onaylatılması,
-
Ataşman Çizimlerinin Hazırlanarak İşverene Onaylatma,
-
As-Built Projeleri Hazırlama