POLİTİKALAR
A) İş Prensipleri
Bir Projeye Çalışmaya Başladığımızda, Yatırım İhtiyaç Analizlerinde Unutulan veya Atlanılan Unsurların Olmaması İçin Kendimizin ve Müşterimizin Aklını 'Mayalayarız'. Böylece Geri Dönüş Riskini En Aza İndirerek Üretim Konsantrasyonunu Bozmamaya Çalışırız. Mayalanma ve Üretim Sürecinde, 'Bir İşin Başarısının Öncelikle İş Sahibinin İsteğine ve İlgisine Bağlılığı’ Prensibince, Müşterimizden Gereken Hassasiyeti ve İşbirliğini Bekleriz.
B) Şirket Politikası
MAYALAR, Şirket Geleceğinin Güvencesinin Müşteri Memnuniyetinden Geçtiği Bilinci İle Hizmet Vermekte, Tüm Kaynaklarını Güvenilir ve Tercih Edilir Bir Şirket Olmaya Odaklamaktadır. Bu Doğrultuda, 'Sürekli İyileşme' Anlayışımızla İş Süreçlerimizi, İnsan Kaynaklarımızı, Çözüm Ortaklıklarımızı Geliştirerek Müşteri Memnuniyetini Sağlamak, Şirket Çalışanlarının Ortak Görevi ve Sorumluluğudur. İş Süreçlerimiz ve Kurumsal Anlayışımız Çerçevesinde, Rekabet Ortamı Koşulları İçinde Sürdürülebilir ve Gelişmeye Açık Bir Gelecek İçin Çalışmak, Güvenlik ve Çevre Gibi Kalite Unsurlarına Birinci Derecede Önem Vermek Şirket Politikamızdır.
C) Kalite Politikası
Kaliteli Hizmet Ve Ürünün, İyi Organize Edilmiş, Kaliteli Bireylerden Oluşan Ekiplerden Çıktığını Profesyonel Şantiyecilik Kariyerimizden Öğrendik. Bu Nedenle Kendini Geliştirmiş Ve Gelişime Açık Arkadaşlara Ekibimizde Yer Veriyoruz. Her Bireyin Projeyi Sahiplenmesi Ve Fikirlerini Özgürce Dile Getirerek Farkını Göstermesi İçin 'Yatay İletişim' Modelini Kullanarak, 'Ben Yaptım Oldu' Mantığından Özellikle Kaçınıyoruz. Ekip Üyelerimizin Motivasyonunu Ve Memnuniyetini Takip Ediyor, Sürekli Analizler Ve Araştırmalar İle Sorgulamayı, Paylaşmayı Ve Kişisel Gelişimi Canlı Tutuyoruz. Müşteri Memnuniyetinin, Ekip Memnuniyetinin Sonucu Olduğunu İyi Biliyoruz.
D) Misyon
İnşaat Teknolojisindeki Gelişmeleri Takip Ederek, Milli Ve Manevi Değerlerimiz Temelinde, Ülkemizde Özellikle 1999 Marmara Depremi Sonrasında Yaşanan ‘Nitelikli Proje’ ve ‘Güvenilir Yapı’ Üretimindeki Gelişimin Bir Parçasıyız.
E) Vizyon
İnşaatın, Bir Mimarlık Ve Mühendislik Hizmeti Olduğu Bilincini Çevremizde Oluşturmak, Müşterilerimizin ve İş Ortaklarımızın Şirketimize Olan Bağlılığını Artırmaktır.